nedeľa 22. septembra 2013

Komix

V stredu som spomenula, že pre vás chystám jedno prekvapenie. To sa ako inak týka mojej poviedky Mená.
Stalo sa, že sme v škole mali suplovanú hodinu a ja som mala v taške skicár. Keďže toho na robenie nebolo nič vytiahla som ho a začala doň čmárať Ertel. Za krátko ma to ale prestalo baviť a ja som začala rozmýšľať nad istou kapitolou v poviedke. Následne ma osvietilo a ja som sa rozhodla, že ju spracujem aj formou komixu.
Každý týždeň v nedeľu môžete očakávať novú stránku rozprávajúcu časť príbehu o Ertel, ktorý sa vám dúfam bude páčiť.
Komix môžete nájsť tu: http://sleepingdragondiarsie.blogspot.sk/p/znak-cieneho-vlka.html

                                                                                  Vaša Diarsie

PS: práve v takýchto chvíľach ľutujem, že mi nefunguje skener...(aj tak môže byť rád, že ho zabila staroba a nie ja)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára