piatok 12. júla 2013

Horami dolami...

   Tak Vás opäť zdravím,
chcela by som sa vám ospravedlniť za moje dlhšie mlčanie. Mala som veľa povinností a na tento môj tichý blog mi akosi neostal čas.
   Rada by som počula Váš názor na jednu moju básničku, ktorá vznikla počas menšej depky. Nie je dlhá a ako väčšina mojich básni ani veľmi dobrá, predsa však chcem počuť nejakú tú kritiku a rady od skúsenejších.

Horami dolami

Horami  dolami,
pustím sa do jamy.

Kráčam len osudom,
ďaleko za morom.
Cestou necestou,
tou riekou divokou.
Idem tým osudom,
k mestu kde stojí dom.

Horami dolami,
pustím sa do jamy.

Ďaleko preč,
zanechám všetku sprieč.
Žijem tým osudom,
čo kľačí pred svetom.
Kričí a ryčí,
že všetko zničí.

Horami dolami...

tou cestou so snami.

                                                 Vaša Diarsie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára