nedeľa 31. marca 2013

Poviedka s názvom Sila viery

Prajem krásny, chladný, jarný deň!

   Veru, jar sa akosi omeškala. Avšak teraz nechcem rozoberať to hrozné počasie ale novú poviedku, ktorá vznikla pravdu povediac na to aby som si vyskúšala písanie z pozície rozprávača. Práve preto chcem počuť váš názor na poviedku.
    Som totiž zvyknutá písať skôr z pohľadu hlavnej postavy, no to vám dúfam nemusím hovoriť...čítate azda moje poviedky? Alebo? Viem sú veľmi dlhé, ale pozor! Táto dosiahla vo worde len dve strany! Môj osobný rekord! Takže poprosím potlesk.
     Ešte jedna vec, snažila som sa písať poviedku aj trošku ,,rozprávkovo" :) (smajlík, viem je to neprofesionálne, ale ja som ho tam jednoducho musela dať).

                                                                                              Vaša Diarsie

PS: link: http://sleepingdragondiarsie.blogspot.sk/p/sila-viery.html

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára