nedeľa 10. februára 2013

ACEO - SybilaSulfur

  Ahoj...po dlhšom čase.

  Chcela by som vám predstaviť moju časť ACEO výmeny pre Sybilu. Témou bola Vivaldiho jar. Tak sa vám pokúsim vysvetliť čo v tejto skladbe počujem ja a ako som to preniesla na papier.
   Nuž keďže sa tu jedná o jar znázornila som rôzne druhy sovičiek, ktoré sú aj rôzne staré. Snažila som sa tým znázorniť to, že tak ako obdobia života tak aj skladba ide raz do piana (slabého=starého) a neskôr sa navrátime ku starému známemu, silnému (čiže ja v ňom vidím mladosť) forte. 
Potom tú sú farby, tak ako nimi hýri jar, tak to cítim aj pri počúvaní tejto skladby...veď priam hýri tónmi. A ak sa započúvame zistíme, že nám tam vyhrávajú husle, preto sú aj tie sovičky na husiach. 
   Pri tvorbe kartičky som použila vodovky a fixku.
   Tak povedzte, ako sa kartička páči vám?


                Vaša Diarsie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára