utorok 8. januára 2013

Polrok...

Polrok, čas hrôzy a boja....  

  Nuž len čo som dnes prišla do školy zosypali sa na mňa ako prúd ľadovej vody oznamy polročných písomiek. Pedagogika, psychológia, angličtina a tak ďalej. Keď si pomyslím čo všetko sa mi treba naučiť na tašku plnú vecí sa hľadí omnoho ťažšie a už len pomyslenie, že to krátke obdobie vyspávania do deviatej sa skončilo je frustrujúce. Aby toho nebolo málo ako prekážka sa mi postavila do cesty moja úhlavná nepriateľka lenivosť, ktorá mi tichým hláskom šepká: Načo ti to bude? Sústreď sa na dejepis a metodiku výtvarnej výchovy, to chceš predsa študovať ďalej,nie? Ostatné hoď za hlavu, možno sa ešte pozri na psychológiu tá je ľahká. To nebude trvať dlho.
   Veru, veru ako tak pozerám treba zabrať a čas na kreslenie písanie a vôbec môj voľný čas sa do konca januára podstatne zmenší.
   No nie je ten život krutý?  (Alebo: No prečo som taká lenivá?)

                                                                                   Vaša Diarsie.

2 komentáre:

  1. Ahoj prosim pozres si moj blog stardollslovensko.blogspot.com? a keby sa ti chcelo prihlas sa prosim do zmenarni;)
    Inak super blog a krasne kreslis.
    coolmarinka

    OdpovedaťOdstrániť