nedeľa 13. januára 2013

Názor...

   Na obrázku vidíte jednu rozpracovanú prácu. Obrázok je proti drogovo zameraný nesie akúsi myšlienku, ktorá hovorí, že máme zahodiť starý život a začať nový, lepší. Bola by som rada ak by ste  mi poradili a povedali váš názor.
  Tak tu je ono dielo:


                       Vaša Diarsie.

2 komentáre:

  1. Čelo príliš splýva s nosom a spodná časť hlavy je príliš malá v porovnaní s vrchnou. To sú asi najviditeľnejšie chyby. Ale detaily na krídlach sú úplne úžasné. Stačí len trénovať a pôjde to ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, ľudia mi veľmi nejdú...radšej kreslím drakov. Ale čo sa týka chýb na tvári, beriem to tak, že ľudia sú rôzny a nie vždy je ich tvár dokonalým symbolom krásy. Skôr by som povedala, že má malý hrudník...to mi už bolo povedané na DA, on naozaj vyzerá malo. A ďakujem,nikdy som nebola detailista, avšak na tomto obrázku ma to jednoducho baví. :)

      Odstrániť