nedeľa 27. januára 2013

škola, inšpirujúce miesto

  Tak po dlhšej dobe vás opäť zdravím.
  Známka sú už uzatvorené a tak sľubujem, že sa vám a tomuto blogu budem venovať častejšie. Teraz k veci. Chcela by som sa s vami podeliť o pár hlúpostí, alebo básničiek čo vznikli - ako inak - v škole. Tá prvá je akási humorná a tá druhá...veď uvidíte.

Milá škola

Vedomosti mi dávaš,
aj keď ma uspávaš.

Ťažko ťa nerada mať,
ťažko od teba zdrhať.

Vzala si mi tie moje najkrajšie roky,
avšak lepšie s tebou ako drhnúť stoky.

  Viem básnička č.1 nestojí ani deraví groš, ale ja nie som žiadna poetka. (Nuž kamarátka v škole raz použila výraz básnička...ale básnička je pre mňa básnička tak preto poetka.)

Deň a noc

Paleta farieb na obzore,
mesto temné pohlcuje.
Ničí všetky čierne stroje
a obraz nám ukazuje.

Fantáziu tisícročí,
čo záplava farieb nosí.
Krajina sa celá točí,
v ohňa zničujúcej moci.

Zápasia dva odtiene,
čo odrážajú sa na budov stene.
Zaplavujú more citmi,
ktoré ničia rykmi.

A keď temnota ustupuje,
to človek niečo začuje.
Volanie úsvitu nového veku,
čo prebudí všetkých k svetu.

Odráža nám novú lásku,
čo zobudí sedmokrásku.
Kvietok krásny, slabý,
čo zjaví nám život nový.

  Umelecká hodnota pravdepodobne nie je vysoká, teda ak vôbec nejaká je, ale predsa dúfam, že sa vám básničky budú aspoň trochu páčiť.

                                                                                                     Vaša Diarsie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára