sobota 1. decembra 2012

Kartičky do poličky :)

   Ahoj, tak som znova tu...s malým návrhom.
  Rada by som vám oznámila, že ak by mal niekto chuť na ACEO výmenu tak sa stačí ozvať. Bude to samozrejme zadarmo, pretože tak ako ja, aj vy niečo získate...ACEO kartičku do zbierky.
  Ak ste o tomto druhu výmeny ešte nepočuli tak tu je malé vysvetlenie:
Je to kartička veľká 6,4 x 8,9 cm,   ktorá je robená tradičnými technikami. Účastníci výmeny sa  buď dohodnú na téme, alebo si žiadnu tému nezvolia. Potom prichádza na rad- moja najobľúbenejšia časť - kreslenie a nakoniec sa kartičky poštou odošlú aby dorazili do rúk účastníkov.


  Tu je pár príkladov ako taká kartička vyzerá:






  Tak, ak máte záujem ozvite sa mi na mail: dkeherova@gmail.com

                                                                                              Vaša Diarsie
  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára